Małomównego też można skłonić do mówienia (…). Do każdego można dopasować jakiś kluczyk.

Małgorzata Musierowicz

Nasz Zespół

Logopedzi / Neurologopedzi

mgr Izabela Dębińska

Neurologopeda, audiolog, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki, specjalista wczesnej interwencji neurologopedycznej, członek Polskiego Towarzystwa Terapeutów Miofunkcjonalnych, Co-founder w Aplikacji „Pogaduszki”.

Właściciel Centrum „Mali Mówcy”.

Wykształcenie zdobyła na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz na Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Ukończyła półtoraroczny staż logopedyczny w Fundacji Synapsis, uczestnicząc tym samym w diagnozie i terapii dzieci ze spektrum autyzmu.
Uczestniczka wielu certyfikowanych szkoleń i kursów, a także konferencji. W swojej pracy zajmuje się diagnozą i terapią neurologopedyczną dzieci, młodzieży i dorosłych.

Pracuje niedyrektywnie, patrząc całościowo na dziecko i jego problemy, aby jak najlepiej dostosować terapię i wpłynąć tym na prawidłowy rozwój dziecka.
Podczas spotkań tworzy miłą i przyjemną atmosferę, aby efektywnie dążyć do realizacji celów terapeutycznych.

Zajmuje się:

– diagnozą i terapią neurologopedyczną dzieci i młodzieży;

– konsultacjami neurologopedycznymi dzieci z obciążonym wywiadem okołoporodowym;

– diagnozą i terapią zaburzeń artykulacyjnych u dzieci, młodzieży i dorosłych;

– terapią dzieci ze spektrum autyzmu;

– terapią logopedyczną dzieci z opóźnionym rozwojem mowy;

– diagnozą i terapią zaburzeń motoryki małej

– terapią ręki;

– diagnozą i terapią zaburzeń miofunkcjonalnych u osób z problemami ortodontycznymi;

– konsultacjami logopedyczno-ortodontycznymi;

– kinesiotapingiem logopedyczno-stomatologicznym.

Ukończone kursy i szkolenia:

– Certyfikowane szkolenie „Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych”

– Certyfikowane szkolenie „Ankyloglossia u noworodków i niemowląt”

– Szkolenie „Niemowlak u logopedy – diagnoza, profilaktyka i wczesna stymulacja”

– Szkolenie „Guguhopla, od zabawy do mówienia. Od samogłoski do zdania
obrazkowo-literowego. Propozycja autorska dr Marzeny Machoś”

– Certyfikowane szkolenie „Wykorzystanie elementów metody verbotpnalnej w terapii
dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej cz.1”

– Szkolenie „Od jedzenia do mówienia. Rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy”

– Certyfikowany kurs „Neurorehabilitacja traktu ustno-twarzowego i staw skroniowo-
żuchwowy”

– Szkolenie „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem” w Fundacji
Synapsis

– Szkolenie „MFT- 9-99 sTArs – Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9-99” ze
specjalną terapią artykulacji głosek s/sz wg A. Kitell

– Szkolenie „Terapia ręki i zaburzenia motoryki małej I i II stopnia – diagnoza – terapia –
masaż”

– Certyfikowany kurs „Kinesiotaping w logopedii i fizjologii stomatologicznej”

– Kurs „Masaż logopedyczny od podstaw. Podejście praktyczne”

– Szkolenie „Ortodoncja dla logopedów. Praktyczne umiejętności oceny warunków
zgryzowych”

– Kurs „VB-MAPP- ocena umiejętności i planowanie terapii”

– Kurs systemu językowo-migowego I i II stopnia

– Certyfikowane szkolenie „Terapia Sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych”

mgr Małgorzata Kunat

Neurologopeda, logopeda ogólna i kliniczny, terapeutka miofunkcjonalna, członkini Polskiego Towarzystwa Terapii Miofunkcjonalnej, terapeutka ręki, specjalistka wczesnej interwencji neurologopedycznej, trenerka TUS, terapeutka biodynamicznej terapii czaszkowo-krzyżowej.


Wykształcenie zdobyła na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku prowadzonym przy współpracy Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego oraz na Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie. Ukończyła staż logopedyczny na Oddziale Terapii i Rehabilitacji Neurologicznej w Szpitalu Grochowskim im. dr med. R. Masztaka w Warszawie oraz praktyki neurologopedyczne w Centrum Intensywnej Terapii Olinek.
Swoją wiedzę nieustannie pogłębia podczas wielu certyfikowanych szkoleń i kursów, stara się być na bieżąco z najnowszymi publikacjami i wynikami badań. Istotna jest dla niej współpraca pomiędzy specjalistami, by jak najlepiej pomagać Pacjentowi. Pracuje w duchu NVC. Bazuje na już posiadanych przez Pacjenta zasobach, a na jego trudności patrzy holistycznie.


Zajmuje się:
– diagnozą i terapią neurologopedyczną dzieci i młodzieży;
– diagnozą i terapią neurologopedyczną noworodków i niemowląt;
– diagnozą i terapią zaburzeń miofunkcjonalnych u dzieci, młodzieży i dorosłych;
– terapią manualną głowy i szyi;
– terapią czaszkowo – krzyżową;
– diagnozą i terapią zaburzeń miofunkcjonalnych u osób z problemami ortodontycznymi;
– konsultacjami logopedyczno-ortodontycznymi;
– kinesiotapingiem logopedyczno-stomatologicznym;
– terapią dzieci ze spektrum autyzmu;
– terapią dzieci z opóźnionym rozwojem mowy;
– diagnozą i terapią zaburzeń motoryki małej i terapią ręki.

Ukończone kursy i szkolenia:
– “ZOGA therapy w pediatrii – równoważenie strukturalne” moduł II – A. Wójtowicz
– “Zaburzenia sensoryczne u niemowląt i dzieci poniżej 4 roku życia – wskazówki do diagnozy i terapii” – B. Stępień Błachowiak
– “Funkcjonalna terapia wisceralna w pediatrii i neonatologii” – A. Szczepańska- Rybak
– “Zaburzenia połykania. Podstawy diagnozy, terapii i wsparcie w życiu codziennym” – E. Winnicka
– “Od wad zgryzu do dysfunkcji narządowych i mięśniowo- szkieletowych. Diagnostyka funkcjonalna i terapia manualna dzieci i dorosłych” – M. Majchrzycki
– “Terapia czaszkowo-krzyżowa”– szkolenie 7-modułowe – J. Sadowska
– “ZOGA therapy w pediatrii. Rozluźnianie mięśniowo – powięziowe” moduł I – A. Wójtowicz
– ”Stawy skroniowo żuchwowe – diagnostyka i leczenie” – D. Kębłowska
– “Współczesna fizjoterapia oddechowa – stymulacja oraz oczyszczanie układu oddechowego od pierwszych dni życia” – M. Kowalski
– “Diagnoza i terapia miofunkcjonalna” – A. Rosińska
– “Neurogenoaspekt w diagnozie logopedycznej. Małe dziecko” – K.Czarnik
– “Praktycznie o pracy z językiem” – K. Czarnik
– “Metody diagnozy i terapii w fizjoterapii pediatrycznej z elementami wczesnego wspomagania rozwoju dziecka” – A. Strączyńska, J. Sebastian
– “Terapia manualna w gabinecie logopedycznym” M. Majchrzycki
– “Niemowlak u logopedy cz. I – opieka logopedyczna nad niemowlęciem” – M. Machoś

– “Niemowlak u logopedy cz. II Miobobo (krótkie wędzidełko języka u niemowląt – podejście praktyczne) – M. Machoś

– “PUMO” – Program Usprawniania Motoryki Oralnej (Gryzaki w terapii i profilaktyce logopedycznej) – M. Machoś
– “Mowa czy rozmowa? Aktywności kształtujące komunikację werbalną” J. Pałasz
– “Komunikacja bez przemocy” w ramach projektu “Szkoła Myślenia Pozytywnego – Komunikacja bez przemocy i Mediacje w szkole”.
– “Adaptacja do przedszkola” A. Janeczek-Romanowska
– “Attention Autism” C. Twardysz
– “Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia” E. Mendala – Kwoczek
– “Trening Umiejętności Społecznych” P. Zawadzka
– “Karmienie Terapeutyczne Human Touch” M. Habik
– “Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym” M. Baj- Lieder, R. Ulman- Bogusławska
– “KOLD- Karty Oceny Logopedycznej Dziecka”
– “MFT- 9-99 sTArs – Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9-99” ze specjalną terapią artykulacji głosek s/sz wg A. Kitell – B. Paradowska
– “Terapia ręki i zaburzenia motoryki małej I i II stopnia – diagnoza – terapia – masaż” K. Gromelska
– “Kinesiotaping w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej” E. Mikołajewska
– “Masaż logopedyczny od podstaw. Podejście praktyczne” A. Kaczyńska
– “Smykopląsy” K. Stempień
– “Logotytmika – Ruch Słuch Słowo” E. Bombol

mgr Oliwia Hanc

Logopeda ogólny i kliniczny, terapeuta ręki, terapeutka miofunkcjonalna

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie na kierunku- Logopedia Ogólna ze specjalnością: nauczanie dzieci języka polskiego jako drugiego/obcego oraz Uniwersytetu Warszawskiego, na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna, przy współpracy Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
W trakcie studiów podyplomowych na kierunku neurologopedia z audiofonologią na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Swoje doświadczenie zdobywała na wielu praktykach w przedszkolach, szkołach oraz Poradniach Specjalistycznych i wolontariatach (Centrum Metody Krakowskiej), a także pracując w przedszkolu integracyjnym oraz gabinetach logopedycznych. Swoją wiedzę pogłębia uczestnicząc w certyfikowanych szkoleniach i kursach.

Pani Oliwia w swojej pracy logopedycznej wykorzystuje wybrane elementy Metody Krakowskiej. Podczas pracy skupia się na całościowym podejściu do pacjenta, aby prawidłowo poprowadzić cała terapię.

W naszym centrum zajmuje się:
– konsultacjami i diagnozami logopedycznymi
– terapią logopedyczną
– terapią miofunkcjonalną
– terapią ręki

W wolnych chwilach uwielbia aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu, a wieczorem zasiąść do dobrej książki.

Ukończone kursy i szkolenia:
– ‘’Miogopedia- praktyczna terapia miofunkcjonalna’’
– ‘’Miofunkcja- diagnoza i stymulacja u noworodków i niemowląt’’
– ‘’Przepona i oddech w terapii logopedycznej- praca manualna wspomagająca prawidłowy tor oddechowy’’
– I moduł kursu ‘’PEDIATRIC FEEDING DISORDERS w praktyce logopedy- strategie diagnostyczno- terapeutyczne’’
– ‘’Terapia małego dziecka z ASD’’
– Webinar ‘’Smoczek- vademecum logopedy’’
– ‘’Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii’’
– ‘’Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne- szkolenie połączone z warsztatami.’’
– Certyfikowane szkolenie ‘’Niemowlak u logopedy 3 workshop’’
– ‘’Pozycja spoczynkowa języka jako element oceny funkcjonalnej niemowlęcia. Obserwacje własne na tle literatury.’’
– ‘’PUMO program usprawniania motoryki oralnej (Gryzaki w profilaktyce i terapii logopedycznej)’’
– ‘’Guguhopla- od zabawy do mówienia. Zabawy samogłoskowe.’’
– ‘’Diagnoza i terapia stawu skroniowo- żuchwowego w gabinecie logopedycznym’’
–  Certyfikowane szkolenie ‘’Ocena funkcjonalna traktu ustno- twarzowego. Mioterapia- podejście autorskie.’’
– Certyfikowane szkolenie‘’ FTM- Fizjologiczna terapia miofunkcjonalna (terapia zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania dzieci od 4 roku życia z dyslalią obwodową.’’
– Certyfikowane szkolenie ‘’ SMURF- Strategiczna Metoda Usprawniania Realizacji Fonemów w dyslalii obwodowej.’’
– Certyfikowane szkolenie ‘’Terapia ręki’’
– Certyfikowane szkolenie ‘’ Terapia miofunkcjonalna w wieku 4-8 lat ze specjalną terapią zaburzeń artykulacyjnych głosek s/sz wg Niny Förster i A. Kittel. Całościowa koncepcja pracy z ciałem’’
– Certyfikowane szkolenie ‘’ Masaż logopedyczny od podstaw- podejście praktyczne’’
– Szkolenie ‘’MFT 9-99 sTArs- Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9-99’’ ze specjalną terapią artykulacji s/sz wg A. Kittel.’’
– Szkolenie ‘’Niemowlak u logopedy część I (opieka logopedyczna nad niemowlęciem- wprowadzenie).’’
– Szkolenie ‘’Niemowlak u logopedy II Miobobo © (krótkie wędzidełko języka u niemowląt- podejście praktyczne).’’
– Szkolenie ‘’Ankyloglosja- krótkie wędzidełko języka, diagnoza i terapia przed i po zabiegu.’’
– Webinar ‘’Joga dla dzieci jako pomysł na zajęcia ruchowe oraz na innowację pedagogiczną’’
– Webinarium ‘’ Jąkanie. Sesja pytań i odpowiedzi.’’

mgr Aleksandra Prokocka

Logopeda, logorytmik, terapeuta miofunkcjonalny

Ukończyła podyplomowe kwalifikacyjne studia logopedyczne w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie.

Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała cierpliwie dążąc do celu. Na początku pracując jako opiekun w bliskościowym żłobku, następnie prowadząc zajęcia umuzykalniające i logorytmiczne w przedszkolach i żłobkach, które kontynuuje nadal, aż po uzyskanie tytułu logopedy i pracę w gabinecie z mniejszymi oraz większymi pacjentami.

W międzyczasie pogłębiała swoją wiedzę z zakresu pedagogiki i psychologii na licznych kursach, w tym wielu o tematyce NVC i wspierania rozwoju najmłodszych np. wg niedyrektywnej pedagogiki Reggio Emilia. Rozwijała pasje, które przekuwała w swoją nową pracę. Uzyskała certyfikaty umożliwiające prowadzenie zajęć logorytmicznych i umuzykalniających oraz została certyfikowanym terapeutą miofunkcjonalnym.

Na każdego pacjenta patrzy z uważnością. Stara się otoczyć go jak najlepszą opieką i dobrać terapię do jego indywidualnych potrzeb.

W pracy przyświeca jej myśl Janusza Korczaka: „Jeśli umiecie diagnozować radość dziecka i jej natężenie, musicie dostrzec, że najwyższą jest radość pokonanej trudności, osiągniętego celu, odkrytej tajemnicy. Radość tryumfu i szczęście samodzielności, opanowania, władania.” Chce pomagać najmłodszym zdobywać nowe szczyty i być ich przewodnikiem podczas odkrywania nowych umiejętności oraz przezwyciężania trudności.

W naszym centrum zajmuje się:

– diagnozą i terapią Neuroflow

mgr Patrycja Krzemińska

Neurologopeda, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. 

Wykształcenie zdobyła na Uczelni Łazarskiego (Neurologopedia i wczesne wspomaganie rozwoju- studia podyplomowe), Warszawskim Uniwersytecie Medycznym (Logopedia Ogólna i Kliniczna-  studia magisterskie) oraz Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy (Logopedia, Specjalność: wczesna interwencja logopedyczna- studia licencjackie). 

Swoje doświadczenie zdobywała pracując w: Przychodni Rehabilitacyjnej dla Dzieci i Młodzieży, Centrum Komunikowania się Małego Dziecka „AleJa Motyli” oraz prywatnych przedszkolach. Odbyła praktyki z zakresu: opieki logopedycznej noworodka w Szpitalu Klinicznym im. ks. Anny Mazowieckiej  w Warszawie na oddziale neonatologicznym oraz patologii noworodka; terapii logopedycznej dzieci  z niedosłuchem w Polskiej Fundacji Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym „ECHO”;  terapii logopedycznej pacjentów po laryngektomii w Poradni Foniatrycznej oraz terapii logopedycznej pacjentów z afazją  i dyzartrią w Katedrze i Klinice Neurologii Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego na Banacha w Warszawie. 

Pracuje w Poradni Rehabilitacji Neurologicznej dla Dzieci i Młodzieży.Zajmuje się diagnozą i terapią neurologopedyczną wcześniaków, noworodków i niemowląt (z zaburzoną dystrybucją napięcia mięśniowego, nieprawidłowościami w obrębie narządów artykulacyjnych, trudnościami w karmieniu i rozszerzaniu diety ) oraz dzieci z zespołami genetycznymi i mózgowym porażeniem dziecięcym. 

Swoją wiedzę nieustannie pogłębia biorąc udział w kursach, szkoleniach oraz konferencjach.  Pani Patrycja w pracy kieruje się holistycznym podejściem, pokorą, wrażliwością, empatią oraz spokojem, szczególnie podczas spotkań z najmłodszymi pacjentami i ich rodzicami. Każde dziecko traktuje indywidualnie i w taki właśnie sposób prowadzi zajęcia. Wykorzystuje mocne strony pacjenta, dąży do tego, aby czas spędzony w gabinecie był atrakcyjny oraz przynosił pożądane efekty terapeutyczne. 

Zajmuje się:
– diagnozą i terapią neurologopedyczną wcześniaków, noworodków, niemowląt oraz dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 
– diagnozą i terapią zaburzeń artykulacyjnych u dzieci; 
– terapią logopedyczną dzieci z opóźnionym rozwojem mowy; 
– konsultacjami neurologopedycznymi; 
– terapią karmienia; 
– terapią miofunkcjonalną. 

Ukończone kursy i szkolenia:
– Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii/ 04.11.2023/ Ewa Wojewoda, Aleksandra Kaczyńska
– Ślinienie- skuteczne techniki terapeutyczne/ 19.05.2023/ Aleksandra Rosińska
– Migdałki- terapia przed i po zabiegu/ 18.05.2023/ Aleksandra Rosińska
– Diagnoza i terapia karmienia/ 26.11.2022/ Agata Kalina
– Holistyczne podejście do terapii zaburzeń czynnościowych – kurs praktyczny/ 24.09.2022/ Katarzyna Lewsza
– Zaburzenia miofunkcjonalne. Podejście interdyscyplinarne/ 05-06.04.2022/ Mira Rządzka, Magdalena Gryka-Deszczyńska, Aleksandra Rosińska, Artur Kopeć  
– Diagnoza funkcjonalna: połykanie, żucie, pozycje spoczynkowe, oddychanie/ 27.01.2022/ Aleksandra Rosińska 
– Gesty GORA w ujęciu praktycznym/ 27-28.04.2020/ Gabriela Lorens  
– Niemowlak u logopedy II Miobobo- skrócone wędzidełko  podjęzykowe u niemowląt- podejście praktyczne/ 25.04.2020/ Marzena Machoś 
– Stymulacja traktu ustno- twarzowego / 15-16.06.2019/ Małgorzata Gawryl
– Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem metody werbo- tonalnej/ 12.01.2019/ Agnieszka Dziedzic 
– Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne/ 15.12.2018/ Aleksandra Kaczyńska 
– Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna noworodków i niemowląt/ 08.12.2018/ Mira Rządzka 
– Logorytmika/ 18.02.2018/ Ewa Bombol
– Ogólnopolska Konferencja Logopedyczna „Metody diagnozowania i terapii logopedycznej dzieci z zaburzeniami autystycznymi i Zespołem Aspergera”/ 19.11.2016 
– Praktyczny Kurs Alternatywnych i Wspomagających metod porozumiewania się / cz. 1 i cz. 2/ 20.02-21.02.2016 28.05-29.05.2016/ Ewa Przebinda

mgr Klaudia Krajewska

Pedagog specjalny, Logopeda, terapeuta ręki, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta SI, trenerka TUS.

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej na kierunku Pedagogika Specjalna specjalność Logopedia w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe z Wczesnego wspomagania rozwoju małych dzieci z niepełnosprawnościami, a także studia z Integracji Sensorycznej. Ukończyła m.in. szkolenia z „Treningu Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu”.

Swoje doświadczenie zdobywała w placówkach kształcenia specjalnego, w przedszkolach i szkołach, w poradniach specjalistycznych oraz w gabinetach logopedycznych.

W naszym centrum zajmuje się:
– diagnozą i terapią logopedyczną,
– diagnozą i terapią zaburzeń artykulacyjnych,
– terapią logopedyczną dzieci ze spektrum autyzmu, z zespołem Aspergera,
– terapią logopedyczną dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, niedosłuchem, ankyloglosją,
– konsultacjami logopedycznymi.

Systematycznie podnosi swoje kwalifikacje i poszerza wiedzę poprzez uczestnictwo w licznych szkoleniach, kursach, warsztatach oraz konferencjach.

Ukończone kursy i szkolenia:
–  Certyfikowane szkolenie „Terapia ręki i zaburzenia motoryki małej I i II stopnia – diagnoza – terapia – masaż”
– Certyfikowane szkolenie „Sensomotoryczne zabawy aktywizujące zmysły ©”
– Certyfikowane szkolenie „Ankyloglosja krok po kroku. Diagnoza wędzidełek jamy ustnej”
– Kurs „Terapia miofunkcjonalna. Kompleksowy program obszaru orofacjalnego I stopień”
– Kurs „ Terapia miofunkcjonalna. Funkcjonalny program przestrzeni orofacjalnej II stopień”
– Warsztat „Wczesna opieka nad pacjentem z rozszczepem wargi i podniebienia”
– „Wykorzystanie pracy ciała i masażu w terapii logopedycznej z dzieckiem z ASD”
– Szkolenie „Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy”
– Szkolenie „Terapia logopedyczna w przypadku dysfunkcji oraz parafunkcji (m.in. nieprawidłowy tor oddechowy, nienormatywny typ połykania, ssanie kciuka i inne”
– Szkolenie „Zespołowe przygotowanie do frenuloplastyki – opieka przed i po zabiegu”
– „Ankyloglosja krok po kroku. Diagnoza wędzidełek jamy ustnej”
– Szkolenie „Terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy”, „Całościowe spojrzenie w terapii miofunkcjonalnej” – Szkolenie „Oddychanie w praktyce logopedycznej”
– Szkolenie „Pozycja spoczynkowa języka”
– „Diagnoza i terapia miofunkcjonalna”
– „Rozwój komunikacji u osób z ASD”

Mgr Daria Butrykowska

Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ukończyła studia magisterskie o kierunku Pedagogika – specjalizacja Logopedia oraz studia podyplomowe z zakresu Neurologopedii. Poszerzała zakres swojej wiedzy biorąc udział w kursach kwalifikacyjnych terapii pedagogicznej i oligofrenopedagogiki. Dzięki temu, w terapii zwraca uwagę na wszystkie sfery rozwoju małego pacjenta z różnorodnymi potrzebami.

Warsztat i doświadczenie terapeutyczne zdobywała pracując w przedszkolach, w tym w przedszkolach z oddziałami integracyjnymi.

Istotą efektywnej terapii jest dla niej zbudowanie wartościowej relacji z dzieckiem oraz dotarcie do przyczyn wszelkich trudności komunikacyjnych. Pracuje z dziećmi z wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy oraz dziećmi z wyzwaniami rozwojowymi.

mgr Anna Pająk

neurologopedka, pedagożka specjalna, terapeutka miofunkcjonalna

Absolwentka studiów pierwszego i drugiego stopnia na Akademii Pedagogiki
Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie oraz studiów podyplomowych na kierunku Neurologopedia w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu.
W pracy logopedycznej skupia się na stworzeniu relacji z pacjentem, tak, aby terapia była dla niego pozytywnym doświadczeniem, które będzie przynosiło zamierzone efekty. Swoją wiedzę i umiejętności stale pogłębia uczestnicząc w certyfikowanych kursach i szkoleniach. W swojej pracy wykorzystuje alternatywne i wspomagające metody komunikacji. 

Pani Anna zajmuje się diagnozą i terapią zaburzeń mowy, opóźnionego rozwoju
mowy, rozwijaniem komunikacji werbalnej i niewerbalnej, a także pracą nad poprawą funkcji w obrębie obszaru twarzoczaszki. W pracy wykorzystuje elastyczny taping logopedyczny oraz elektrostymulacje.
W wolnym czasie jest wolontariuszką w warszawskiej kociej fundacji, gdzie opiekuje się bezdomnymi kotami. Uwielbia spędzanie czasu pośród natury.

Szkolenia:
 – Uczestnictwo w roli partnera do komunikacji w „Klubie dyskusyjnym dla dorosłych
użytkowników AAC”
 – „SKOJARZENIA DO MÓWIENIA” – wykorzystanie gestów i symboli w
usprawnianiu głosek – Ewa Grzelak
 – Masaż logopedyczny z elementami fizjoterapeutycznymi i osteopatycznymi – Klara Francuz-Matwiejczyk
 – Anatomia palpacyjna w skutecznej diagnozie i terapii logopedycznej – Klara Francuz- Matwiejczyk
 – Miogopedia – praktyczna terapia miofunkcjonalna – Aleksandra Rosińska Elastyczny Terapeutyczny
- Taping w logopedii/neurologopedii – Martyna Brychcy
- Terapia ustno-twarzowa: oddychanie – Klara Francuz-Matwiejczyk
 – Masaż logopedyczny z podkładem muzycznym – Maria Szyfter
 Innowacyjne metody elektrostymulacji wewnętrznej i zewnętrznej – Ewa Wojewoda i Aleksandra Kaczyńska
- AAC – Wizualne wsparcie rozumienia – Ewa Grzelak
– AAC – budowanie narzędzia do komunikacji – Ewa Grzelak
- Słowa moje a nie Twoje – dobór słownictwa do indywidualnej pomocy
komunikacyjnej – fundacja GenerAACja
- Strategie wspierające naukę czytania Użytkowników AAC – fundacja GenerAACja
- JEM SAM – miostymulacje w nauce jedzenia i picia – Maria Szyfter
- Punkt wyjścia-DIAGNOZA – fundacja GenerAACja “Od czego zacząć? Jak budować
strategie wspierające porozumiewanie”
- „Od czego zacząć – jak budować strategie wspomagające porozumiewanie” – Monika Jerzyk

Magdalena Zapisek

Logopeda ogólny i kliniczny, terapeutka ręki, terapeutka miofunkcjonalna, technik masażysta 

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna oraz Medycznej szkoły policealnej na kierunku Technik masażysta. W trakcie studiów fizjoterapeutycznych na Warszawskiej Uczelni Medycznej.

Swoje doświadczenie zdobyła pracując w przedszkolu, przychodni rehabilitacyjnej, na stażach w gabinetach logopedycznych oraz na turnusach rehabilitacyjnych dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami.

Brała udział w praktykach szpitalnych, szkolnych i przedszkolnych w ramach Studenckiego Naukowego Koła Logopedycznego WUM-u.

W kręgu jej zainteresowań jest prowadzenie zajęć grupowych, w tym logorytmiki, ale także masaż jako kluczowy element holistycznej rehabilitacji pacjenta.

W naszym centrum zajmuje się 

– diagnozą i terapią logopedyczną, 

– terapią miofunkcjonalną

– terapią ręki

– konsultacjami logopedycznymi

– prowadzeniem zajęć logorytmicznych